Påskens store nyheter og "Mye å finne på" hos ARK

Kunde: ARK Bokhandel
Byrå: FOLL Reklamebyrå
Produksjon: AVIA produksjon
Regi: Elias Brekke Solberg v/ Kringle Film
 

Årets påskekampanje kombinerer de store boknyhetene og et univers av leker, spill og tegne- og malesaker hos ARK. Det er nemlig MYE å finne på i påsken!

I år var det flere store nyheter som skulle figurere som heltene i kommunikasjonen. Og i den velkjente ARK-ånden ville vi skape noen lekne univers for produktene.

De kreative uttakene spiller på kampanjenavnet; Påskens STOOORE nyheter. I tre ulike historiefortellinger møter vi intetanende karakterer som blir møtt av gigantiske bøker på skitur, fjelltur og i solveggen. Ingen slipper unna påskens store nyheter!

 

“Mye å finne på” oppstod som en del av landets første nedstengning og har blitt et innarbeidet konsept hos ARK. Det er nemlig ingen grenser for hvor mye moro du kan ha det med spill, puslespill, leker, tegne- og malesaker!

Alle filmene ble laget i et greenscreen-studio og med en hel del 3D/VFX etterarbeid. 

Uttak: Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube og skjerm i butikk. 

Forrige
Forrige

Solkampanje for Travel Retail Norway

Neste
Neste

Kampanjekonsept Bunnpris Helt Chef