Kampanjekonsept for Bunnpris “Helt Chef”

Kunde: Bunnpris
Byrå: FOLL Reklamebyrå
Produksjon: Friksjon Film
Matfoto: Aina C. Hole
Matstylist: Anne Panne
 

Et kampanjekonsept strippa for feinschmeckeri. Sommer er kose-seg-tid. Heldigvis trenger det ikke være vanskelig eller tidkrevende å lage skikkelig digg sommermat.

"Helt Chef" ble utviklet for Bunnpris anledning sommer, grill og ikke minst kos! Reneé Fagerhøi er kokk og driver Bula Bistro Trondheim. Hun vant Top Chef i 2016 og ble kåret til Årets kjøkkensjef i 2018. Mest kjent for å ha en fot plantet i gourmetkjøkkenet og den andre godt planta i det mer “trashy” og folkelige: en perfekt match for Bunnpris.

Sammen med Bunnpris utviklet Reneé masse gode kvalitetsprodukter som pølser, burgere, kylling, chips, dressinger og sauser. Og hun satte dem sammen i superenkle oppskrifter som garantert ville gi kundene vann i munnen, som RENEÉS KICK ASS CHEESEBURGER, AMAZING HOT DOG og DIRTY FRIES.

Best av alt, det var ikke bare latterlig godt. Det var latterlig enkelt også. Helt Chef-konseptet ble tatt ut i og rundt butikkene, på nett og i sosiale medier.

 
 
 
 
Forrige
Forrige

Påskekampanje for ARK Bokhandel

Neste
Neste

TINE Filmer til sosiale medier