Middag til Under Hundrelappen

Konseptet som ble en gigantsuksess for REMA 1000

FOLL Reklamebyrå har i samarbeid med REMA 1000 utviklet konseptet Middag til Under Hundrelappen.

Konseptet er en gigantsuksess. Det løser hverdagsutfordringen ”hva skal vi ha til middag?” Prisløftet ”under hundrelappen” gir konseptet unik kommunikasjonskraft, samtidig som alle rettene er komponert, testet og formidlet av kokker.

Et evig aktuelt konsept, med månedlig revitalisering, gjort tilgjengelig hver uke via både fysiske butikker, middagsplanlegger og alle tenkelige digitale kanaler.

FOLL Reklamebyrå har stått for utvikling av strategi, konsept og ikke minst ukentlig oppskrifter, pakningsdesign, butikkmateriell, displayløsninger, kampanjemateriell til alle kanaler, med mer.

Butikkmateriell / Content Marketing / Film og animasjon / Kampanjekonsept / Kategoriutvikling og strategi / Merkevareidentitet og design / Reklame produksjon / Retail konsept / strategi