REMA 1000 – Middag til Under Hundrelappen

Kunde: REMA 1000
Byrå: FOLL Reklamebyrå
Arbeid: Konsept
 

FOLL Reklamebyrå utviklet i samarbeid med REMA 1000 konseptet Middag til Under Hundrelappen - et av de største, viktigste og lengstlevende konseptene i norsk varehandel.

Konseptet var en gigantsuksess. Det løste hverdagsutfordringen ”hva skal vi ha til middag?” Prisløftet ”under hundrelappen” gav konseptet unik kommunikasjonskraft, samtidig som alle rettene er komponert, testet og formidlet av flere kjente kokker.

Et evig aktuelt konsept, med månedlig revitalisering, gjort tilgjengelig hver uke via både fysiske butikker, middagsplanlegger og alle tenkelige digitale kanaler.

FOLL Reklamebyrå stod for utvikling av strategi, konsept og ikke minst ukentlig oppskrifter, pakningsdesign, butikkmateriell, displayløsninger, kampanjemateriell til alle kanaler, med mer.

Foll leverte front- og back-end, og driftet Middagsplanleggeren , som mobil- og webapplikasjon, og nye Rema.no - med nøyaktig utregning av oppskrifter og ingredienser, oversatt til en korrekt handlelapp.

Introduksjon av Middag Under Hundrelappen førte i sin tid, beviselig til at vi nordmenn begynte å lage mer middag fra bunnen av igjen.

Forrige
Forrige

Nytt butikkonsept for Jernia

Neste
Neste

Ny profil og design for Olvondo