Play out your personality

Messekonsept for Tarkett

Tarkett ønsket seg et nytt messekonsept som kunne leve lenge. Stikkord var: annerledes, engasjerende og oppmerksomhetsskapende. Løsningen måtte eksponere produktene, enkelt kunne oppdateres og lett/praktisk ift. frakt, montering og muligheter for skalering (3 ulike str).

Vi hadde tidligere fått Tarkett med på tanken om at gulv er mer enn et praktisk underlag – som så mye annet representerer valg av gulv både personlighet og livsstil. Denne tanken dro vi med oss videre i arbeidet med standen. Inspirert av den tradisjonelle kortstokkens farger, designelementer, og muligheter laget vi et forslag som ble veldig godt mottatt av Tarkett. Play out your personality ble en reklamekampanje i utradisjonelt format som oppfylte alt på kundens ønskeliste.

 

 

Tarkett skilte seg tydelig ut i mengden utstillere med denne utradisjonelle messeløsningen. Gjennom å behandle standen som en kampanje fikk vi gjort mer enn å bare vise frem produktene – vi fikk også fortalt at gulv har en personlighet, og at Tarkett har noe for absolutt enhver smak.

 

Den tekniske løsningen er også designet av Foll, og utformet med tanke på enkel frakt og mulighet for å bygge ut/skalere ned etter behov.

 

 

 

Kortstokken der personlighet og produkt matches

Messestanden

Kampanjekonsept