Påskekampanje for ARK Bokhandel

Påskens store nyheter og "Mye å finne på" hos ARK

Årets påskekampanje kombinerer de store boknyhetene og et univers av leker, spill og tegne- og malesaker hos ARK. Det er nemlig MYE å finne på i påsken!

STOOORE NYHETER

Påsken er en tid for ferie, kvikk lunsj, hyttetur og aktiviteter for hele familien. Høytiden bringer også med seg en hel del boknyheter, særlig av type krim og roman. I år var det flere store nyheter som skulle figurere som heltene i kommunikasjonen. Og i den velkjente ARK-ånden ville vi skape noen lekne univers for produktene.

 

De kreative uttakene spiller på kampanjenavnet; Påskens STOOORE nyheter. I tre ulike historiefortellinger møter vi intetanende karakterer som blir møtt av gigantiske bøker på skitur, fjelltur og i solveggen. Ingen slipper unna påskens store nyheter! Det ble produsert 10 varianter der hver bok fikk skinne som den største nyheten. 

Skiløypa

Familien på tur

I solveggen

MYE Å FINNE PÅ I PÅSKEN

“Mye å finne på” oppstod som en del av landets første nedstengning og har blitt et innarbeidet konsept hos ARK. Det er nemlig ingen grenser for hvor mye moro du kan ha det med spill, puslespill, leker, tegne- og malesaker!

 

Alle filmene ble laget i et greenscreen-studio og med en hel del 3D/VFX etterarbeid. 

Uttak: Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube og skjerm i butikk. 

Team

Filmene er produsert i samarbeid med AVIA Produksjon

Regi: Elias Brekke Solberg v/ Kringle Film

Kreative team FOLL : Orhan Kuresevic og Maiken Eriksen, Ole Jørgen Oulie og Tom Kolberg-Pettersen.

Prosjektleder FOLL: Fanny Østhaug

Ansvarlig hos kunde: Snorre Skotnes Loen