Kampanjekonsept for Bunnpris

Med Reneé Fagerhøi

Et kampanjekonsept strippa for feinschmeckeri. Sommer er kose-seg-tid. Heldigvis trenger det ikke være vanskelig eller tidkrevende å lage skikkelig digg sommermat.

Kampanjekonsept

Vårt kampanjekonsept “Helt Chef” ble utviklet for Bunnpris anledning sommer, grill og ikke minst kos! Reneé Fagerhøi er kokk og driver Bula Bistro Trondheim. Hun vant Top Chef i 2016 og ble kåret til Årets kjøkkensjef i 2018. Mest kjent for å ha en fot plantet i gourmetkjøkkenet og den andre godt planta i det mer “trashy” og folkelige: en perfekt match for Bunnpris.

 

Sammen med Bunnpris utviklet Reneé masse gode kvalitetsprodukter som pølser, burgere, kylling, chips, dressinger og sauser. Og hun satte dem sammen i superenkle oppskrifter som garantert ville gi kundene vann i munnen, som RENEÉS KICK ASS CHEESEBURGER, AMAZING HOT DOG og DIRTY FRIES.

 

Best av alt, det var ikke bare latterlig godt. Det var latterlig enkelt også. Helt Chef-konseptet ble tatt ut i og rundt butikkene, på nett og i sosiale medier.

 

Takk til fotograf Aina C. Hole og matstylist Anne Panne for lekre og digge matfotos og til Friksjon Film for en smooth prosess med å produsere filmer for digitale flater.

 

 

Unike produkter laget for Bunnpris med Reneé Fagerhøi

Rettbilder

Filmer til sosiale medier

Butikkmateriell / Film og animasjon / Kampanjekonsept / Reklame produksjon / Sosiale medier