Foll Reklame | Norges eneste fullservice Retail Reklamebyrå

EUROPRIS I Norges heldigste par

Digitale konsepter / Film
Innhold på Facebook og andre sosiale medier blir en stadig viktigere del av mediemiksen – også for Europris. Som et resultat av denne utviklingen har FOLL Reklamebyrå og Europris bygget sin egen kommunikasjon på TV rundt hvordan de skaper innhold for sosiale medier.

“Norges Heldigste Par” er et slags realitykonsept med Tonje og Thomas fra Revetal Vestfold som filmer at de bruker og tester produkter fra Europris. Disse filmene publiseres deres egen facebookside, og alle TV-reklamene til Europris viser hvordan paret lager disse SoMe-filmene.

I hele 2018 skal de bruke og teste produkter fra Europris. Med 18.500 egne følgere har de oppnådd en spredning og engasjement som er langt større enn antall følgere skulle tilsi. Fra oppstart 22. januar og frem til 27.juni har Norges heldigste par hatt 2,1 millioner videovisninger og Facebookbrukere har brukt 688.000 minutter på videoinnleggene til NHP.

Her kan du se 3 av filmene