Våre tjenester —> Kategori- og produktutvikling

HVA KAN OG BØR DU TILBY KUNDENE DINE?

Med økende innovasjonstakt og bransjeglidning i varehandelen har det aldri vært lettere å miste relevansen og tape terreng til dyktige konkurrenter. Markedene defineres ikke lenger av rene produktkategorier, men snarere av hvilke oppgaver kundene prøver å løse. Kundenes preferanser skifter hyppigere enn før og dagens lønnsomme posisjoner kan være en litt skummel hvilepute.

I FOLL har vi en kundesentrisk tilnærming til kategori- og sortimentsutvikling. I dag dreier kategoriutvikling seg ofte om å identifisere og utforske «demand spaces»; krysningspunkter mellom kontekst (demografisk profil, hvor kunden er, på hvilket tidspunkt og med hvem) og kundens emosjonelle og praktiske behov.

Vi kan bistå gjennom prosjekter, eller kontinuerlige prosesser for å opprettholde innovasjonstakten som skaper lønnsomhet for merkevaren og merverdi for kundene.

Ole-Jørgen Oulie
Kreativ leder / Tekstforfatter
Send mail
(+47) 991 55 699

 
 

KyllingGården for Meny

Fersk pasta for REMA 1000

Helt Chef for Bunnpris